Tuesday, July 16, 2013

Dah Kosong

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿

apa yang dah kosongnya..hehe..ekceli bui baru jer cash outkan duit iklan Nuffnang bui..sebab dah sampai target yang bui nak iaitu Rm1500..amboiii,nampak benar menipu..haha..Rm150 jer la..so,tanpa berlengah bui terus cash outkan..boleh jugak buat duit raya anak2 dan anak sedara nanti..hehe


be yang tengah running (on going)

CPC pun dah kosong

semua kosong..kosong..macam lagu Najwa Latif dah..^_^


ni kata2 pesanan dari pihak Nuffnang kalau kita cash out..so,baca betul2 dan bersabarlah..^_^

untuk pengetahuan korang ni kali ke-2 bui cash out kan duit Nuffnang..kali pertama adalah pada bulan September 2012..pendapatan takder lah banyak mana,tapi syukur alhamdulillah ada jugak rezeki dengan berblog kan..lagipun bui ni bukanlah seorang blogger tegar pun..pemes memang jauh sekali..apa2 pun terima kasih yer Nuffnang..lebiuuuuu..^_^


Take Care & Thanks For Reading This Entry..Take This

18 comments:

Elih Japahar said...

Blanja boling boleh sik? ahaha :D bnyk tu, cukup betul kalau bagi duit raya jak..aku dah merajuk dgn nuffnang, promote zalora lagi bagus hehe..

Teena Tna said...

Alhamdulillah, banyak tuhh...boleh beli baju baru lagi nie.

#salam Ramadhan

Mek Onie said...

alhamdulillah rezekikan bui :D

Isabel Diaz said...

Tahniah sis..

diana said...

awalnya cashout..dapat bulan 10 nanti..guna untuk raya haji le..

alia lia said...

tabung kmk blom penuh gk,bok brapa ringgit jk..huhu..

Cik Nur™ said...

alhamdulilah..rezeki...
tahniahhh

Aju Mohit said...

alhamdulillah kak bui, dah cashout pun ada be yg sedang berlumba ;)

CikNana said...

syok eh kak bui..hehe..cashout dah

Mimi Azirah said...

Alhamdulillah byk jugak tuh

hana hadi said...

dah cash out ek.. nak duit raya? hehe

p/s: kak bui duduk di kuching ka? kat mana?

Kesuma Angsana said...

alhamdulillah rezeki juga tu !

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah.. moga dpt guna utk raya ni..

Mieya Atiera said...

tahniah. Akhirnya merasa jugak cash out.

boni kacak said...

wah.. terbaik.. dah rm150 dah? banyak tu. pergh! terbaiklah

syiela said...

saya pun dok tnggu nk cash out kak bui :)

Che Rosliza Che Mat said...

banyaknya bui 150...hihihi

Aishah Jahirah said...

xpe kejap je kak bui kumpul lik..berderet tu on going...:)