Monday, February 14, 2011

Artis Pujaan Hatiku

Kau tetap pojaan hati ku Siti..
hehehe...

eh..eh..selembut2 Siti,main bola gak dier ea..
tak sangka lah pulak..

zaman remaja Siti
mesti ramai jejaka,teruna,pria minat kat diakan...
muka comeyyyy jer...

kuruskan Siti kat sini..
kalau dier tengok balik gambar ni kompom dier kata
"fullamak slim nya aku dulu..."

gambar ni aku paling sukeee...hehehe..seksi..
tapi masa ni Siti masih budak lagi..innocent lagi tu..
sekarang tidak lagi..
Siti lah satu-satunya artis yang tidak pernah seksi dimataku
syabasss Siti...

p/s:nanti aku upload gambar Siti lagi ea..banyak koleksi aku ni..peminatlah katakan..

2 comments:

Mrs K said...

Salam..blog walking. Trus klik biler tgk ada gambar siti..heheheh...Saya pun peminat siti gak...tq for sharing those pics. Comey jer dia kan...

Bui Idzra Ryn said...

ha,ah..comey kan..senang jer hati tengok..