Tuesday, February 8, 2011

Tabiat Buruk

Tetiba jer sebelum tido ni rasa nak bercerita pasal tabiat buruk..korang ade tak tabiat buruk ataupun dengan kata lain satu habit yang selalu korang buat dalam keadaan tak sedar..?
mesti adekan...
tabiat buruk aku pulak,aku suka sangat cabut rambut..sambil2 terjah blog orang,sambil2 tu jugaklah tangan aku ni gatal cabut rambut sendiri..
ada sekali tu secara x sedar,punyalah aku leka layan blog..tengok2 kat lantai dah bergelimpangan rambut2 aku..huhu..
bila tengok cermin.....alamakkkkkkkkkkk...malaslah nak cakap..malu..nasib baik aku pakai tudung,jadi tak nampaklah kejahatan yang telah aku buat kepada kepala aku tu..ehehehe...
selalu terfikir,camner nak buang tabiat ni yer...?

sekarang pun rambut aku tengah berselerakan kat lantai tu..baik aku kutip sebelum suami aku nampak..cover lineeeee...
11.30..masa untuk beradu,jumpe lagi..sekian......

No comments: