Tuesday, February 8, 2011

Exchange Link

U ols yang dh tukar link ngan Idzra Ryn Preloved Property,jgn pulak risau sebab kat page ni takder link blog korang..hehehe..bagi saspen sket...korang boleh view kat sini ek..sapa2 nak tukar link ngan blog aku ni,amat2 lah di alu-alukan..nak preview ade ke tak blog korang,klik lah kat sini yer cik-cik & puan-puan & tuan-tuan..(ader ker tuan-tuan buat blog..?)

IDZRA RYN BUSINESS PARTNER

adekan..x tipu punyer...hihihi..pastukan,kalau nak jadi follower pun sesangatlah digalakkan..nnt aku belanja mee kolok..hehehe..gurau jerlah,aku mana mampu..huhuhu..okeh,tu jer yer..tima kaseh byk2 kepada yang sudi dtg,apatah lagi yg sudi membeli..

xoxo..idzra..

1 comment:

Unknown said...

harap2 korang tak marah aku letak link blog korang kat blog aku yg lagi satu ek..bukan apa,sesak sangat kat blog nih...