Thursday, February 10, 2011

Menangis Dalam Kegembiraan

Assalamualaikum semua
wah..muslimah nyer aku..hehehe
korang semua,ari ni aku heeeeeeeeeeeeeppppppiiiiiiiiiiiii sangat tau!!!
hepi yang tak terkata,sampai aku mengalirkan air mata syahdu kat bahu suami ku..

ala2 cam gambar ni lah..ecece..berangan..
ok,berbalik kepada story kenapa aku hepi sangat hari ini...

jeng..jeng..jeng..nanti lah aku bagitau k..
ooopsss..jgn marah aku pulak bagi story x habis nih..
belum bersedia lagi nak bercerita..nnt ek..aku akan bagi tau..aku janji...

tapi apa yang pasti,aku sangat2 bersyukur dan berterima kasih pada Allah SWT kerana menunaikan hajat aku selama ini..alhamdulillah...

p/s:sementara tu korang layan lah preloved2 aku yg ada kat sini
harga masih bisa dirunding..hehehe..sempat aku buat promo..
OFFER 2010

okeh,tu jerk..bye2 gojes..

No comments: