Monday, March 14, 2011

Tutorial Buat Blog

*pic from Google

aritu aku beria2 nak buat tutorial blog..tapi disebabkan masa yg tidak mengizinkan,niat tuh terpaksa aku batalkan jer lah..bukan apa,dgn kerja lagi,anak2 lagi,suami lagi..adoyaiii,tak larat aku..nk update blog pun aku curik2 masa yg ada..mcm mana lah nak jd blogger yg berkaliber nih..wakaka..tapi takper,aku dengan baik hatinya (puji diri..wakaka,tapi aku mmg baik hati tau..) nak share kat korang satu blog ni yg boleh ajar korang mcm mana nak buat blog jadi lebih menarik..byk info kat sini yg boleh korang ambik utk di aplikasikan pada blog korang nanti..tak percaya,meh terjah blog Abang Yahaya ni..orgnya pun baik hati tau..kalau tanya pasal blog,sure dia boleh tolong..

TEKNIK BUAT BLOG

so,apa tunggu lagi..klik lah sekarang..

No comments: