Thursday, March 10, 2011

His The Only One

esok birthday orang ni..11 Mac..


nak tau sapa orang ni..?dia lah hubby aku..sempena birthday dia esok,aku nak bagi lagu ni..harap dia bacalah blog aku esok,sebab aku sembunyi2 buat entry ni..nak kasik suprise sket..so,layannnnnn

SEDETIK LEBIH
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta
Dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku, ku amat mencintai kamu
Kerna kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih
Selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan
Dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua
Yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu
p/s:
Dedeng,aku akan selalu mencintaimu 
hingga akhir hayat ku..(",)..
terima kasih atas segala kasih sayang,
pengorbanan dan kesetiaan selama 11 tahun kita bersama..
hadiah,tunggu aku gaji ea..wakaka..

Lagu ni pun best oitt >>> Chris Medina ~ What A Words

2 comments:

Anonymous said...

Thanks..my dear

bui said...

he..he..sama2 kasih my dear