Wednesday, May 8, 2013

Hobi

✿ Assalamualaikum..Salam Sejahtera ✿



mula2 niat nak letak header ni,tapi macam x sesuai la pulak imej terkangkang-kangkang macam tu..saya kan sopan orangnya..hahaha


dah terang2 saya kata (apesal pulak pakai 'saya'..ntah,suka2..hihi) hobi saya adalah edit blog jadi,terimalah blog make over yang terbaru dari saya..tema simpel jer kali ni


susah betul nak buang 'hobi' yang satu ni..dah macam satu habitat..eh,salah..habit la..sanggup tak tidur semata2 nak edit blog..sanggup delay iron baju untuk kerja esok..sanggup biarkan hubby tidur peluk guling..eh,eh..ober pulak..


tapi,bila edit blog macam ni kan,timbul satu kepuasan dalam diri saya..puas hati sebab saya boleh make over blog sendiri dengan sewenang2nya..walaupun x cantik,janji cun..hahahaha


ok,lah..dah penat edit blog ni so saya nak tidur lah pulak..baideway,tentang nak tukar nama blog tu,saya rasa tak jadi lah saya nak tukar sekarang,sebab banyak benda kena ubah kalau tukar nama blog..so,nanti2 lah..tapi pendapat korang saya akan guna bila tiba masanya nanti..


Take Care & Thanks For Reading This Entry..Take This ♥

12 comments:

Miss N™ said...

rajinnya akak....
:)

Nur bab2 edit ni fail.. -_-

Kniedaz said...

rajinnya bui ni...huhu

Unknown said...

laa.. jgn kak.. jgn letak gmbo tu.. deqla tgk pun naik seram.. kehkeh... simple but nice... ;)

Mummy MM said...

Kamek dah jarang edit blog.. Bukan apa, gerun nangga HTML baru. Last mewk edit 01 May yang lepas. Banyak jwak yang terpaksa dibuang sebab sik kuwar.

haryati said...

nak buat camne nak minat kan hihi...
anak bui yg sulung pakai spect mata ke?

boni kacak said...

orang yang rajin edit blog ni adalah orang yang kreatif tau..hehe. kekalkan hobi tu :)

ajumohit said...

buiiiiiiiiii
nak tempah wat header brp ye? hahaha padan muka dh kene bagi kerja pulak kan, bui tau nak edit wordpress tak?


bui emel kat aju rege ek ajumohit@yahoo.com tq buii

Unknown said...

HARYATI-ha,ah..anak bui yang lelaki tu dia ada masalah mata..baby premature..

nazayiena said...

Mun pandei nang rinduk edit blogkan bui.....nang sanggup tido akhir.

Mia Kassim said...

Saya tak berani edit lebih2 takut lain jadinya....

Azhafizah MN said...

hobi saya jugak kak bui.hehehe..pastu lebam biji mata ni ha..tak sedar esok keje kan.

Cikrosecute said...

Wah!2...tgh rajin ya bui hihihi