Wednesday, June 1, 2011

Blog Tunggang Langgang

hari ni jiwa kacau sket,gara2 blog agak tunggang langgang..tak tau apa salah dan dimana silapnya hingga jadik begini..aku tak pandai nak explain panjang2,korang tengok jerlah gambar2 yg aku print screen ni k..gambar2 ni aku ambik dari Mozilla Firefox dan Google Chrome..mcm gaduh jer 'dua org' ni kan,ataupun komputer aku yg problemo..??oh,no..

GC-Google Chrome
MF-Mozilla Firefox

gambar 1- GC..ada gambar2 cantik dan kacak follower aku..hehe


gambar 1 - MF..hilang kan..


gambar 2 - GC..iklan nuffnang pulak lenyap dari GC


gambar 2 - MF..ader pulak iklan Nuffnang ni

 

gambar 3 - GC..cantik terletak jerkan..


gambar 3 - MF..tengok,jadik apa..huhu


gambar 4 - GC..iklan Nuffnang dekat bawah post pon ilang jugak  


gambar 4 - MF..kat sini ader pulak 


ader lagi yg tunggang langgang sebenarnya tapi aku print screen ni jer dulu..
harap2 masalah ni taklah berpanjangan kan
kita susah payah buat cantik2..(cantik ker..hehe)
last2 jadik camne..kacau jiwa ku ini..
korang ada masalah yang sama tak..
cuba cek..pastu ce citer..ce citer..

tapi aku suggest ngan korang nak view blog aku
better guna Google Chrome yer..

7 comments:

Firdaus Life said...

ni mungkin masalah pada browser. better download yang latest daripada firefox. sekarang ni sy gune firefox dan x de nampak pun masalah seperti yang anda printscreen tu

Eintan Nurfuzie said...

bui:ala..ramai tul yg alergic...erm..spe la leh join ni yek..:(

Unknown said...

owh..ye ker..masalah sy ler ni..huhu..firefox apa yg latest skang ni yer en freaky yg baik hati..hehe

Unknown said...

eintan..rajin2 promosi..mesti byk blogger2 lain yg ader binatang kesayangan..hehe

Chakra Sendi said...

Follow sukses di urutan #322, Aku tunggu re-follownya di http://dolananmusik.blogspot.com. Salam persahabatan.

Alif Haris said...

hhuhu .. aritu terkene gak cmni .. haha .. follower hilang iklan hilang gak .. kui3 .. pastu gune browser len okey pulak ish

Unknown said...

nasiblah ader alternative lain kan..kalau x mati kutu agaknya tengok blog tunggang langgang..ngeh2