Tuesday, June 14, 2011

Ben Ashaari : 5 Blog Pilihan Hati

first time aku join segmen dari Ben Ashaari ni
teruja,sangat teruja..teruja lagi..x habis2..

k,sebab aku buat entry ni last minit
aku buat simpel2 jer k

blog2 kat aku senaraikan ni aku memang suka masuk
dan baca entry dia orang..sangat layan taww..
jom kita lihat

entry yang dier buat memang sgt2 sempoi dan best

macam2 info boleh dapat kat sini

pelajar Malaysia yang belajar di Jerman,dan mempunyai koleksi gmbr2 yang awesome

pelajar dari tanah kelahiran aku ni sedang belajar di Egypt,entry yg dibuat best2

seorang doktor yang sangat pandai buat doodle..

sebenarnya banyak blog yang aku suka baca tapi yang aku senaraikan ni aku memang suka tahap gaban bila baca entry dia orang..kalau korang tak percaya,ce skodeng..kompom tak menyesal punya..(",)

12 comments:

SoLy SoLicious said...

Datang berkunjung dari segmen abg ben... ^^

Nice blog :)

Mr. Asada said...

yerseh.. da blog kamek eh. makseh.. makseh.. :D

act kamek tengah jalan2 nangga blog yang join segmen tok jwak kat blog MTT. hehe

Unknown said...

soly..terima kasih sudi singgah..blog awak pun nice jugak..

asada..harus ktk bangga nak..hehe..

Golden Rose said...

salam kenal....singgah dari blog bro ben utk tau blog pilihan hati anda...jemput singgah...

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

Kak Amy said...

Salam kenal.Singgah dari blog abang BEN. nice blog ada masa jemput ke Sinar Raudah ye...follow sini:)

Zue Zoey said...

Singgah utk tgk 5 blog pilihan hati kamu ^^

Unknown said...

solo,izzat,rose,amy,zue..terima kasih byk sudi singgah sini..insyaallah nnt sy dtg jenguk blog korang utk tengok 5 blog pilihan hati masing2..hehe

hamzah ian said...

aku suka chybeelila tu.. hehe

Ninie Dora said...

ninie singgah sini...

http://kisahniniedora.blogspot.com/2011/06/jom-main-masak-masak.html

meh leee singgah :)

Unknown said...

hamzah..bestkan blog dier..gmbr2 semua cantik..jeles sekejap..haha

ninie..tengkiu dear..

Ghab Van Hal said...

nak terjah blog ini semua la..

Unknown said...

ghab..silakan,awak pasti terpikat mcm saya..hehe