Sunday, May 29, 2011

Button Follower Hilang..Alamak!!!


salam semua..2,3 hari ni hati risau jer bila bukak blog tengok takder button follower..huhu..jiwa kacau bila fikirkan mcm maner nak follow blog korang kalau takder button ni kan..bukan apa,follower ni kan penting dlm sesebuah blog..bila ada follower,kita tau yg ader jugak org suka blog kita..bg blogger baru cam aku,aku mmg suka blogwalking blog lain..tak kira lah follower blog tu dh beribu2 lemon follower,aku tetap follow gak,sbb tu lah antara cara kita nak tambahkan kawan di alam siber ni kan..lagipun bila terjah blog org ni,mcm2 info yg kita boleh dpt..seronok sangat,sampai leka depan komputer..



ok berbalik kepada button follower hilang,rupa2 nya masih ader lagi sebenarnya..cuma aku selalu bukak blog guna Mozilla Firefox,jarang guna Google Chrome..sekali hari ni aku terbuka hati buka blog guna GC,tu dier...lega rasa hati tengok button follower ader..jadi sesaper yg tgh jiwa kacau tak nampak button follower,bukak jer blog guna GC ok..bagi yg dh follow aku,insyaallah aku akan follow balik..dun worri,be happy orite bebeh..hehe..chow..lalalala(senang hati..)

No comments: